Идентификационен номер на обществената поръчка № 000029 ПРЕКРАТЕНА
ОБЩИНА ЛУКОВИТ, гр.Луковит , ул.”Възраждане” № 73 Ви, отправя покана за представяне на оферти за възлагане на обществена поръчка.
Предмет:„Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на общинска администрация – Община Луковит” по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали”;
Обособена позиция № 2: „Доставка на офис принадлежности“ включени в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, които се възлагат на специализираните преприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на ЗОП.
Обособена позиция № 3: „Доставка на офис-консумативи”.
2. Вид на процедурата: чл.14, ал.4, т.2 от ЗОП
3.Обект на поръчката : доставка
4. Код съгласно класификатора: 30192000 – 1 – Принадлежности за офиса, 30125100 – 2 – касети и тонери.
5. Прогнозна стойност на поръчката – до 45 500 лв. без ДДС.
6. Критерият за оценка на офертите е „най- ниска цена“.
7. Място за получаване на документацията: От 24.07.2015 год., датата на публикуване на Публичната покана в Регистъра на обществените поръчки, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Луковит:www.op.Lukovit.bg, Профил на купувача: http://op.lukovit.bg/obshtestveni-porachki-profil-na-kupuvacha/protzeduri-po-zop/106-
8. Срок за получаване на офертите или искания за участие по обявените от Община Луковит изисквания и условия се подават в запечатан непрозрачен плик с надпис, указващ само предмета на поръчката и подател, без други отличителни белези, в деловодството на Община Луковит на адрес: гр. Луковит, ул.”Възраждане” № 73 не по-късно от 17.00 часа на 07.08.2015 год.
9. Дата на отваряне на получените оферти: 11.08.2015г. от 13:00ч. в Община Луковит, ул. "Възраждане" № 73, конферентна зала, ет. 4 при условията на чл.101г, ал.3 от ЗОП.