Идентификационен номер на обществената поръчка № 000007 OКОНЧАТЕЛНО ПЛАТЕНИ
Община Луковит с адрес: гр. Луковит 5770, ул. ”Възраждане”, № 73, тел. 0697 52464, факс 0697 52014, отправя покана за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка открита с Решение № 11/14.01.2015 на Кмета на Община Луковит при следните условия:
1. Предмет на поръчката: „Доставка на технологично мобилно оборудване и механизация по проект: „Изграждане на Регионален център за управление на отпадъците в гр. Луковит”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 2, Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161РО005/10/2.10/07/22.
2. Вид на процедурата – чл. 16, ал.8 от ЗОП.
3. Прогнозна стойност на поръчката – 1 193 300 лв.без ДДС
4. Количество и обем: „Доставка на технологично мобилно оборудване и механизация по проект: „Изграждане на Регионален център за управление на отпадъците в гр. Луковит”, по която ще се осъществява доставката, предмет на поръчката, обхваща следните обекти на доставка:
1. За Регионалното депо:
1.1. Компактор за уплътняване на твърди битови отпадъци - 1 бр.;
1.2. Колесен товарач с права и обратна лопата (Комбиниран багер-товарач) – 1 бр.;
Допълнителни механизми към колесен товарач:
1.3. Кофа за почистване за канали с ширина 40 – 60 сm.– 1 бр.;
1.4. Четка за метене с механизъм за почистване – 1 бр.;
1.5. Лопата за обръщане на компостни редове - единична, > 100 cm – 1 бр.;
1.6. Булдозерна дъска – гребло за сняг единична с ширина > 250 cm – 1 бр.
1.7. Трактор с 10 тонно ремарке – 1 бр.
1.8. Контейнеровоз с ремарке - бордови камион с дизелов двигател оборудван със съоръжение за товарене и разтоварване на контейнери – 30 m3 /предмет на доставката е и ремаркето/, - 1 бр.
Подробно описание на обектите на доставка е дадено в Техническите спецификации към документацията.
5. Срок за изпълнение: Общият срок за изпълнение на поръчката е 6 (шест) месеца.
6. Схема на плащане: Плащанията ще се извършват по следната схема: авансово плащане, междинно плащане и окончателно плащане.
• Авансовото плащане – в размер на 50 % (петдесет процента) от стойността на договора, след представянето на фактура с искане за авансово плащане, придружена с гаранция за аванс от страна на Изпълнителя; Изпълнителят представя на Възложителя фактура за авансово плащане в срок до 20 (двадесет) дни от подписването на настоящия договор. Авансовото плащане е платимо до 30-я (тридесетия) ден от датата на представяне на фактурата на Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се възстановява на Изпълнителя след извършена доставка в размер на изплатения аванс.
• Междинни плащания за всяка от механизациите и мобилното технологично оборудване, предмет на настоящия договор, в срок до 30 (тридесет) работни дни от подписване на приемо-предавателни протоколи за съответната изпълнена доставка, с подписването на приемателно-предавателен протокол между Изпълнителя и определения представител на Възложителя и одобряването на представената от Изпълнителя оригинална фактура;
• Окончателното разплащане се извършва до 30 /тридесет дни/ след приемането на последната от механизация/технологично мобилно оборудване, предмет на договора, с подписването на приемателно-предавателен протокол между Изпълнителя и определения представител на Възложителя и одобряването на представената от Изпълнителя оригинална фактура
7. Критерий за оценка на офертите – икономически най- изгодна оферта при следните показатели: Техническа оценка на предложението – максимален брой точки 60.
Подпоказател ТО1 е оценката на предлагания от участник срок за гарантиране качеството на доставеното оборудване и механизация с максимален брой точки - 30 точки.
Подпоказател ТО2 е оценката за предлагано от участник време за реакция при възникване на дефект/прекъсване в работата на оборудването през гаранционния срок с максимален брой точки - 30 точки
Финансовата оценка – ФО е с максимална стойност 40 т.
8. Място за получаване на документацията:, От датата на публикуване на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки под № 642454, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Луковит: www.op.lukovit.bg - Профил на купувача, в срок до 24.02.2015 год. 17:00 часа.
9. Офертите да бъдат отворени на: 25.02.2015г. от 13:00ч. в Община Луковит, ул. "Възраждане" № 73, конферентна зала, ет. 4, при условията на чл.68 от ЗОП. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.