Идентификационен номер на обществената поръчка № 000116 ПРЕКРАТЕНА
СЪОБЩЕНИЕ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ВЪЗЛОЖИТЕЛ: ОБЩИНА ЛУКОВИТ, гр.Луковит , ул.”Възраждане” № 73 Ви, отправя покана за представяне на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Ремонт на улична мрежа на територията на Община Луковит по населени места и основен ремонт на улици и тротоари в гр. Луковит, Община Луковит”.
1. Вид на процедурата: публично състезание по чл.18, ал. 1, т.12 от ЗОП.
2.Обект на поръчката: строителство
3. Код съгласно класификатора: 45233000 – строителни и монтажни работи на магистрали, улици, пътища, други транспортни и пешеходни трасета.
4. Прогнозна стойност на поръчката – 2 083 333, 33 (два милиона осемдесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки) лева без ДДС.
5. Срокът на изпълнение - 12 (дванадесет месеца) от датата на сключване на договора или до изчерпване на финансовия ресурс на възложителя в размер на 2 083 333, 33 (два милиона осемдесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки лева, без ДДС, което от двете събития настъпи по-рано. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да прекрати договора за обществена поръчка, сключен със спечелилия процедурата участник, ако в резултат на непредвидени обстоятелства, включително и липса на финансов ресурс за неговото изпълнение, не е в състояние да изпълни своите задължения.
6. Място за получаване на документацията: От датата на публикуване на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Луковит: www.Lukovit.bg - Профил на купувача https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki.
7. Място и срок за подаване на предложенията – Срок за получаване на офертите, в деловодството на Община Луковит на адрес: гр. Луковит, ул.”Възраждане” № 73 не по-късно от 17.00 часа на 06.03.2019 год.
8. Дата на отваряне на получените оферти: 07.03.2019 год. от 11:00 часа, гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, ет.3, конферентна зала.