Идентификационен номер на обществената поръчка № 000104 ПРИКЛЮЧЕН
СЪОБЩЕНИЕ
„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Луковит, по обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „ Офис принадлежности и канцеларски материали“;
Обособена позиция № 2: „Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“;
Обособена позиция № 3: „Офис консумативи“.
Дата на създаване на преписката: 20.09.2018 г.
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 15.10.2018 г., 17:00 часа
Идентификационен номер на електронната преписка: 000104/20.09.2018 г.
Ред за възлагане: чл. 18, ал. 1, т. 12, при условията на чл. 178 от ЗОП - публично състезание
Предметът на обществената поръчка включва периодична доставка на канцеларски материали и консумативи за срок от 12 месеца за нуждите на Община Луковит . Доставките се извършват след заявка на Възложителя. Подробно описание на видовете канцеларски материали и консумативи, които ще се доставят за нуждите на Община Луковит, включително прогнозни количества от всеки вид са посочени в Техническите спецификации.
Възложителят си запазва правото да увеличава количествата на стоките, предмет на настоящата поръчката, според необходимостта от доставянето им и в рамките на стойността на прогнозната стойност на съответната обособена позиция. Това ще се счита за основание договорът да бъде изменян или допълван от Страните при условията на чл. 116 от ЗОП.
Общата прогнозната стойност на поръчката е 32 616.43 лв. без ДДС, разделени по обособени позиции както следва:
Обособена позиция № 1: „Офис принадлежности и канцеларски материали “ в размер на – 19 938.52 лв. без ДДС;
Обособена позиция № 2: „Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ в размер на – 2 677.91 лв. без ДДС;
Обособена позиция № 3: „Офис консумативи“ в размер на – 10 000.00 лв. без ДДС.
При представяне на ЕЕДОП в електронен формат следва да се има предвид методическо указание на Агенцията по обществени поръчки, относно предоставяне на е-ЕЕДОП, публикувано на профила на купувача към електронна преписка на настоящата обществена поръчка, както и на интернет страницата на АОП в раздел „Методически указания“.
Линк за попълване на е-ЕЕДОП: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=bg
Място за получаване на документацията: От датата на публикуване на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Луковит: www.lukovit.bg - Профил на купувача https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/214-
Място и срок за подаване на предложенията – Срок за получаване на офертите, в деловодството на Община Луковит на адрес: гр. Луковит, ул.”Възраждане” № 73 не по-късно от 17.00 часа на 15.10.2018 год.
Дата на отваряне на получените оферти: 16.10.2018 год. от 10:00 часа, гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, ет.4, конферентна зала.