Идентификационен номер на обществената поръчка № 000024 ОКОНЧАТЕЛНО
„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на Комплекс за социални услуги за деца и младежи с увреждания и обществена трапезария по операция „Осигуряване на топъл обяд“ 2014BG05FMOP001-03.01 през 2015- 2016 г. на територията на Община Луковит” по осем обособени позиции:
Обособена позиция № 1 – „Хляб и тестени изделия”
Обособена позиция № 2 – „Месо и месни продукти”
Обособена позиция № 3 – „Мляко и млечни продукти”
Обособена позиция № 4 – « Захар и захарни изделия”
Обособена позиция № 5 – „Плодове и зеленчуци - свежи”
Обособена позиция № 6 – «Плодове и зеленчуци, преработени или консервирани» запазена по реда на чл.16г от ЗОП за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания (ЗИХУ)
Обособена позиция № 7 – „ Варива, подправки и други хранителни продукти.
Обособена позиция № 8 – Препарати за почистване
. Вид на процедурата – чл. 16, ал. 8 от ЗОП.
3. Прогнозна стойност на поръчката – 124 000 лв.без ДДС
4. Количество и обем: Видовете хранителни продукти са определени в техническата спецификация на поръчката по обособени позиции. Хранителните продукти следва да се доставят съгласно условията, описани в техническата спецификация и проектодоговора в настоящата документация.
5. МЯСТО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА – склада на КСУДМУ на ул. „Княз Борис І“ № 54 и обект: „Обществена кухня за приготвяне и раздаване на храна на възрастни хора и хора в неравностойно положение" в Домашен социален патронаж на ул. „Княз Борис І“ № 54.
6. Срок за изпълнение: Общият срок за изпълнение на поръчката е 12 календарни месеца, считано от датата на сключване на договора.
7. Схема на плащане: Разплащането се осъществява от бюджета на КСУДМУ до 25 (двадесет и пето) число на месеца, следващ извършването на доставка, след представяне на фактура (по артикули и обект на доставка), съгласно складовите разписки.
Разплащането по операция „Осигуряване на топъл обяд“ се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП в периода до м.12.2015 г. и от Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г. по Операция „Осигуряване на топъл обяд” 2014BG05FMOP001-03.01 в периода от сключване на договора за избор на изпълнител по настоящата поръчка до м.12.2015 г.или до изтичане на срока на договора.
8.Критерий за оценка на офертите – До оценяване се допускат само предложенията, които съответстват на законовите изисквания и Документацията за участие на Възложителя. Оценяването се извършва на базата на критерии „най-ниска цена”.
9. Място за получаване на документацията:, От датата на публикуване на Решението под № 676238 и Обявлението в Регистъра на обществените поръчки под № 676240 от 07.07.2015 г., на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Луковит: http://op.lukovit.bg/obshtestveni-porachki-profil-na-kupuvacha/protzeduri-po-zop/101- в срок до 17.08.2015 год. - 17:00 часа.
10. Срок за подаване на офертите за участие: 17.08.2015 год. до 17:00 часа.
11. Офертите ще бъдат отворени на: 18.08.2015 г. от 11:00 ч. в Община Луковит, ул. "Възраждане" № 73, ет. 4, конферентна зала при условията на чл.68, ал.3от ЗОП.
РЕШЕНИЕ ЗА ПРОМЯНА
Номер: 382 от 18.08.2015 г.
Място на датите, които трябва да бъдат променени:
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Отваряне на офертите:
Да се чете: